3/12/09

Η λιτοδίαιτη Google

Τις τελευταίες εβδομάδες η Google δοκίμασε διάφορες οπτικές αλλαγές στη μηχανή αναζήτησης της. Τυχαία επιλεγμένοι χρήστες είχαν πρόσβαση σε αυτές τις διαφορετικές εκδόσεις, για να δει η Google τις αντιδράσεις τους. Πρόσφατα η Google ανακοίνωσε στο επίσημο blog της, ότι αποφάσισε για μια οπτική αλλαγή, η οποία απεικονίζεται ως στάνταρ (επισκεφτείτε την κεντρική σελίδα, ήτοι το www.google.gr και δείτε την χωρίς να κουνήσετε το ποντίκι).

Έτσι κατά την επίσκεψη σας στη μηχανή αναζήτησης της Google εμφανίζεται μια λιτή άποψη, στην οποία εμφανίζεται απλά το λογότυπο, το πεδίο αναζήτησης και τα δύο γνωστά κουμπιά (Google Search και το I'm Feeling Lucky).


Μόλις ο χρήστης κινήσει το ποντίκι, θα φορτωθούν και τα άλλα στοιχεία της σελίδας, που θα οδηγούν στις άλλες υπηρεσίες της Google. Με αυτόν τον τρόπο δίνεται έμφαση στην αναζήτηση, καθώς αυτός είναι ο κύριος λόγος που επισκέπτεται κανείς μια μηχανή αναζήτησης.

Σε ότι αφορά αλλαγές στο σχεδιασμό του site της, η Google είναι πολύ προσεκτική. Το ξακουστό "Look and Feel", για το οποία η εταιρεία έχει γίνει γνωστή, η Google δεν θέλει σε καμία περίπτωση να το χαλάσει. Γι' αυτό το λόγο δοκίμασε συνολικά 10 διαφορετικές εκδόσεις της "νέας" σελίδας, πριν καταλήξει σε αυτή τη λύση.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου