13/11/09

13 Ermis Awards για την Forthnet

Με πλούσια συγκομιδή, συνολικά 13 βραβείων, αποχαιρετά η Forthnet, τα φετινά Ermis Awards. Tρία χρυσά, έξι ασημένια και τέσσερα χάλκινα μετάλλια είναι η σοδειά του 2009, που μπορεί αθροιστικά να καταλήγει στο «άτυχο» 13, αλλά αποδεικνύει και πάλι ότι οι βραβεύσεις δεν είναι θέμα τύχης. Είναι θέμα δημιουργικότητας, ομαδικότητας, καινοτομίας, αποτελεσματικότητας.

Ειδικά στην κατηγορία banners, στην ομάδα Travel/ Entertainment/ Leisure/ Media, η Forthnet, ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος κερδίζοντας και τα τρια βραβεία της κατηγορίας. Εξίσου γόνιμο ήταν το έδαφος και σε άλλες δυο κατηγορίες- αυτές των web games και των integrated campaigns, όπου η Forthnet κέρδισε τα 2 εκ των 3 συνολικά βραβείων.


Ειδική μνεία, πρέπει να γίνει στη nova, που ανακηρύχτηκε μεγάλος νικητής της βραδιάς, αφού οι ενέργειες για τον 4ο κύκλο του prison break που είχε σχεδιάσει η ομάδα interactive marketing της Forthnet, απέσπασαν 4 βραβεία, δυο εκ των οποίων gold, μάλιστα το ένα στην ενότητα Direct!

Πολύ ψηλά βέβαια πέταξε και η καμπάνια της KLM, “Bad Day? It’s Time to travel” κερδίζοντας και αυτή 4 βραβεία σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες της ενότητας Web. Τέλος, για δεύτερη συνεχή χρονιά, βραβείο κέρδισε και η καμπάνια «Ένα λεπτό αρκεί» της Antyime Insurance Online. Πρόκειται για την πρώτη interactive ιστορία της χώρας, που είναι γεγονός ότι συγκαταλέγεται πια στις πλέον πετυχημένες online ενέργειες.

Αναλυτικότερα στη φετινή διοργάνωση, η ομάδα interactive marketing της Forthnet βραβεύθηκε για τα έργα:

-Ermis Gold: «Η εκδίκησή τους, τώρα αρχίζει!», Prison break 4ος κύκλος

Ενότητα Direct: Business to consumer / καμπάνιες direct marketing μόνο μέσω direct καναλιών

-Ermis Gold: «Η εκδίκησή τους, τώρα αρχίζει!», nova

Ενότητα WEB: Banners / Travel/ Entertainment/ Leisure/ Media

-Ermis Gold: «Bad Day? It’s time to travel», KLM

Ενότητα WEB: Web Sites & Microsites / Travel / Entertainment / Leisure

-Ermis Silver: «Escape», Hellenic Seaways

Ενότητα WEB: Banners / Travel/ Entertainment/ Leisure/ Media

-Ermis Silver: «Τι θέλουν οι άντρες;», Nivea For Men

Ενότητα WEB: Banners / FMCG

-Ermis Silver: «Bad Day? It’s time to travel», KLM

Ενότητα WEB: Web Games

-Ermis Silver: «Η εκδίκησή τους, τώρα αρχίζει!», nova

Ενότητα WEB: Integrated Online Campaign

-Ermis Silver: «Η εκδίκησή τους, τώρα αρχίζει!», nova

Ενότητα WEB: Web Sites & Microsites / Media & Publications

-Ermis Silver: «Στη κουζίνα με τη Χρυσή Ζύμη», Vivartia Α.Ε.

Ενότητα WEB: Web Sites & Microsites / FMCG

-Ermis Bronze: «Bad Day? It’s time to travel», KLM

Ενότητα WEB: Banners / Travel/ Entertainment/ Leisure/ Media

-Ermis Bronze: «Ένα λεπτό αρκεί», Anytime Insurance Online

Ενότητα WEB: Banners / Finance & Insurance

-Ermis Bronze: «Στη κουζίνα με τη Χρυσή Ζύμη», Vivartia Α.Ε.

Ενότητα WEB: Web Games

-Ermis Bronze: «Bad Day? It’s time to travel», KLM

Ενότητα WEB: Integrated Online Campaigns

Η Forthnet, διαθέτει μια πολυετή, άκρως πετυχημένη παρουσία στο χώρο της διαδραστικής επικοινωνίας. Με όχημα μια ομάδα καταξιωμένων και έμπειρων στελεχών στους τομείς του internet, της πληροφορικής, του marketing και της επικοινωνίας, η εταιρία σχεδιάζει, δημιουργεί και προσφέρει πρωτοποριακές, αποτελεσματικές και ολοκληρωμένες λύσεις interactive marketing από το 2000.

Βασικός στόχος της ομάδας interactive marketing της Forthnet είναι να προσφέρει ποιοτικές- καινοτόμες υπηρεσίες που κερδίζουν το χρήστη και προσφέρουν αποτελεσματική και ουσιαστική προβολή - επικοινωνία σε κάθε εταιρικό πελάτη.


ΠΗΓΗ:Δελτίο Τύπου


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου