12/9/09

Κυρία! Κυρία!.. Έχω πυρετό..


Ξεκίνησε ο πυρετός των εκλογών και ξεχάσαμε εντελώς την "φονική" γρίπη. Ακόμα και τώρα που ξεκίνησαν αισίως τα σχολεία η γρίπη και ο κίνδυνος να κολλήσουν τα παιδιά στο σχολείο αποτελούσε δευτερεύον θέμα. Έχουμε άλλα πολύ σοβαρότερα θέματα να ασχοληθούμε φαίνεται... Τα παιδιά όμως τα απασχολεί! Και όχι τόσο για τους κινδύνους, γιατί τα παιδιά δεν τρομάζουν τόσο εύκολα, όσο για το πως μπορούν να κερδίσουν από την τρομάρα των "μεγάλων"!...



Ορίστε μερικά παραδείγματα:

1) Ο μικρός δεν θέλει να πάει σχολείο σήμερα:
- "Μαμααααά... δε νιώθω και πολύ καλά... Μάλλον έχω πυρετό... Μήπως να μην πήγαινα σχολείο καλού κακού;..."

2) Ο μικρός πήγε σχολείο αλλά θέλει να φύγει:
- "Κυρία, κυρία ,κυρία;.... Δε νιώθω καλά... Έχω πυρετό μου φαίνεται... Να φωνάξετε τη μαμά μου να με πάρει, γιατί δε θέλω να το'χω τύψεις στη συνείδησή μου ότι κόλλησα τους φίλους μου..."

3) Ο μικρός είναι καλεσμένος στο πάρτι του μικρού Κωστάκη (το όνομα εντελώς τυχαίο...) και θέλει να το αποφύγει γιατί δεν τον γουστάρει:
- "Κωστή, είμαι λιγουλάκι άρρωστος... Μάλλον γρίπη είναι... Δεν έχω πρόβλημα να έρθω πάντως, αλλά ρώτα καλύτερα την μαμά σου μήπως εκείνη δεν θέλει..."

4) Μόλις έμαθε ότι θα γράψουν τεστ:
- "Κυρία!! Κυρία!! Ζαλίζομαι... Σβήνω... Χάνομαι... Αμάν αμάν, πρέπει να με χτύπησε η γρίπη!..."

5) Τον σηκώνει η δασκάλα να πει μάθημα:
- "Κυρία, πειράζει να έχω και το μαντηλάκι μου τώρα που θα σηκωθώ στον πίνακα; Γιατί έχω μια ύπουλη... ΓΡΙΠΗ και φταρνίζομαι διαρκώς..."

http://stef000.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου