28/6/09

Acer: Η ανευθυνότητα στο μεγαλείο της


Μία σύντομη ιστορία του τι ενδέχεται να αντιμετωπίσετε σε περίπτωση που θελήσετε να αναβαθμίσετε κάποιο Acer laptop σας.

Η Acer θεωρείται από πολλούς ως μία αξιόπιστη εταιρεία κατασκευής laptop υπολογιστών. Το θέμα είναι όμως τι γίνεται εδώ στην Ελλάδα μετά την αγορά του laptop. Αυτό που συμβαίνει με απλά λόγια είναι ότι δεν υπάρχει καμία σοβαρή αντιπροσωπεία να υποστηρίξει την Acer στη χώρα μας! Χαρακτηριστικά θα σας αναφέρουμε τα εξής. Καταρχήν αν χαλάσει το laptop σας τότε μέσω του τμήματος υποστήριξης της Acer θα πρέπει να σταλεί στην Ιταλία για επισκευή, η οποία μπορεί να κρατήσει μέχρι και πάνω από ένα μήνα. Αυτό είναι ήδη γνωστό. Αυτό που όμως δεν γνωρίζετε πολλοί από εσάς είναι ότι το τελευταίο διάστημα υπάρχει σοβαρό πρόβλημα και στην προμήθεια hardware από την Acer, σε περίπτωση δηλαδή που κάποιος άμοιρος χρήστης θελήσει να κάνει αναβάθμιση. Και βέβαια η μνήμη που θα θελήσει παραγγείλει δεν πωλείται στα καταστήματα Πληροφορικής αλλά θα πρέπει να του έρθει μέσω της Acer.
Η Οδύσσεια του πελάτη
Φέτος είχαν απομείνει τρεις μόλις εταιρείες οι οποίες προμήθευαν τους πελάτες της Acer με περιφερειακά. Η ALMAN Hellas (210-2409150), η Info-Quest (211-9991260) και η CPI (210-4804500). Η ALMAN Hellas εδρεύει στις Αχαρνές, οπότε για την πλειοψηφία των κατοίκων της Αττικής αυτή την περίπτωση την ξεχνάμε, εκτός κι αν η παραγγελία γίνει με Courier, οπότε σε αυτή την περίπτωση θα υπάρχει δική σας επιβάρυνση. Επιχειρήσαμε λοιπόν να παραγγείλουμε μνήμη για το laptop μας από τις άλλες δύο εταιρείες και με έκπληξή μας μάθαμε από το τμήμα πωλήσεων της CPI (πρώην MDI η οποία εξαγοράστηκε) ότι η εταιρεία έχει σταματήσει πλέον τις τελευταίες ημέρες να προμηθεύει τους πελάτες της με ανταλλακτικά Acer! Οπότε μας έμεινε η τελευταία επιλογή που είναι η Info-Quest. Η Info-Quest επειδή θεωρείται "έξυπνη" και δεν θέλει να πληρώνει υπαλλήλους για εξυπηρέτηση πελατών, έκανε την "μαγκιά" να ζητάει από τους πελάτες να της στείλουν φαξ στο 211-9991219 αν θέλουν να παραγγείλουν μνήμη. Φανταστείτε λοιπόν να είστε ιδιώτης και να μην έχετε φαξ σπίτι σας ή ακόμα χειρότερα η παραγγελία σας να είναι λάθος και μετά να χρειαστεί να ξαναστείλετε διορθωτικό φαξ.

Φτάνουμε τέλος πάντων στο στάδιο της παραγγελίας. Εδώ όμως η κατάσταση περιπλέκεται. Καταρχήν για να παραγγείλετε κάποιο ανταλλακτικό θα πρέπει να καλέσετε στο τμήμα υποστήριξης πελατών της Acer (8015002000), για να πάρετε κάποιο part number του ανταλλακτικού. Καλέσαμε λοιπόν κι εμείς και ζητήσαμε 2x2GB μνήμες για ένα laptop Acer Aspire 5715Z και μας δώσανε ένα part number. Στη συνέχεια καλέσαμε την Alman Hellas και μάθαμε προς έκπληξή μας ότι το part number αυτό δεν ίσχυε! Καλέσαμε λοιπόν και πάλι πίσω στην υποστήριξη πελατών της Acer κι αυτή τη φορά μιλήσαμε με διαφορετικό άτομο το οποίο μας ενημέρωσε ότι υπάρχουν διαθέσιμες μόνο μνήμες του 1GB! Ευτυχώς που είχαμε ενημερωθεί από προηγούμενο υπάλληλο ότι το laptop δέχεται και συγκεκριμένου τύπου μνήμες, οπότε εν συνεχεία επιμείναμε στις μνήμες των 2GB. Η απάντηση που λάβαμε ήταν ότι αφού δεν υπάρχει τέτοια μνήμη, δεν υπάρχει διαθέσιμο και κάποιο part number και ότι θα πρέπει να μιλήσουμε με την Alman Hellas και την Info-Quest. Εμάς όμως μας ζητήθηκε από την Alman Hellas και part number για οτιδήποτε παραγγείλουμε.

Το αδιέξοξο

Άρα; Που καταλήγουμε; Σε αδιέξοδο! Ζητήσαμε να μιλήσουμε με προϊστάμενο και η υπάλληλος μας ενημέρωσε ότι ο προϊστάμενος απουσίαζε κι ότι θα έπρεπε να στείλουμε e-mail στο support_greece@acer-euro.com Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. . Ακόμα περιμένουμε για νεότερα.

Για όσους φυσικά δεν έχουν αντιληφθεί τι συμβαίνει διότι έχασαν τη μπάλα μετά απ' όλα αυτά, προφανώς μετά από την τελευταία απάντηση που λάβαμε η αλυσίδα θα έχει ως εξής:
1)Ανταλλαγή μερικών e-mail για παραγγελία μνήμης 2GB.
2)Αναμονή μέχρι να έρθει η μνήμη
3)Τηλέφωνο στην Acer καθημερινά για να σιγουρευτούμε μην μας την "φάει" κανένας άλλος και τελειώσει.
4)Αφού έρθει η μνήμη από το εξωτερικό, αίτηση για part number.
5)Τηλέφωνο στην Alman Hellas και παραγγελία με courier (για να γλιτώσουμε και την γραφειοκρατεία της Info-Quest με τα φαξ).

Acer, έτος 2009.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου