28/3/10

Κρίση... με πιάνει κρίση...


Έπιασα τον εαυτό μου χθες να μουρμουρίζει το "Είμαι σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης" του Ν.Μακρόπουλου και ανατρίχιασα! Πρώτον γιατί ποτέ δεν ήμουν και πολύ του λαϊκού και δεύτερον γιατί έχω βαρεθεί να ακούω και να διαβάζω για την κρίση. Στη δουλειά όλοι μιλάνε για την κρίση, στο σπίτι όλοι συζητάμε για την κρίση, στις παρέες όλοι μιλάμε για την κρίση (και για την Τζούλια βέβαια..), ε μπούχτησα! Θα μου πείτε "Ε, γιατί ο Μπιντού δε μας τα έχει κάνει τσουρέκια με την κρίση τελευταία;;"... Ε ναι, τι να πω, καμιά φορά έχουμε και κρίση έμπνευσης και ειδικά όταν το μόνο που ακούς αριστερά και δεξιά είναι "ΚΡΙΣΗ"...

Το αστείο είναι ότι διαπίστωσα χθες ότι μου τέλειωσαν τα πενάκια και δεν μπορούσα να μελανώσω! Λέω λοιπόν "δε μαμιέται, θα παίξω με το contrast στο σκανάρισμα" και τελικά το αποτέλεσμα δεν βγήκε και άσχημο. Πάντοτε άλλωστε εκτιμούσα περισσότερο το μολύβι από το μελάνι :) Λέτε μέσα από την κρίση να βγούμε αλλαγμένοι; Θετικά ή αρνητικά όμως;...





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου