2/12/09

Τι κατάλαβα τόσες μέρες για τον ιό H1N1;... ιδού!


ΤΡΟΜΟΣ,ΦΟΒΟΣ!... Η νέα γρίπη κυριολεκτικά έχει πάρει γιγάντιες διαστάσεις χωρίς προφανή λόγο. ΜΜΕ, κυβέρνηση και γιατροί μας έχουν τρελάνει και δεν μπορούν να μας εξηγήσουν επιτέλους τι διάολο συμβαίνει πραγματικά, γιατί δεν μπορούν να συνεργαστούν και να βγάλουν μια κοινή γνώμη!

Εγώ αυτά που κατάλαβα με μια ψύχραιμη προσέγγιση επί του θέματος είναι ότι:

1)Η νέα γρίπη είναι ένα δημιούργημα των φαρμοβιομηχανιών για να βγάλουν δις.
2)Οι ευπαθείς ομάδες, τα παιδιά, οι παχύσαρκοι κτλ έχουν το ίδιο κίνδυνο υγείας που θα είχαν με την προηγούμενη γρίπη
3)Όσοι είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ υγιείς μπορούν να την περάσουν εύκολα
4)Άμα εμβολιαστεί το 30% του πλυθισμού μας, βάση στατιστικής μπορούμε να πούμε ότι τον νικήσαμε γιατί τον "κλειδώνουμε"
5)Συνάνθρωποι μας που το έχουν ανάγκη πρέπει να εμβολιαστούν όπως θα έπρεπε και για μια οποιαδήποτήποτε γρίπη
6)20 μέρες μετά τους πρώτους εμβολιασμούς δεν έχουν σημειωθεί παρενέργειες ή θάνατοι
7)Αν είμαι νορμαλ στην υγεία μου και ρωτήσω τον γιατρό μου, θα μου πει να μη κάνω το εμβόλιο μου, αν έχω AIDS και δεν εμβολιαστώ... έ είμαι ελεηνός!
8)Αν γίνουν οι εμβολιαστοί που πρέπει να γίνουν θα τελειώνουμε με αυτήν την ιστορία γρήγορα αν όχι θα μας ταλαιπωρήσει για πολλούς μήνες
9)Α, και το H1N1 ήρθε για να μείνει! .. Αυτό σημαίνει πως και του χρόνου θα μιλάμε για την νέα γρίπη και του παραχρόνου... Απλά πρέπει να την προληφθούμε νωρίτερα.
10)Τα αντισυπτικά τζελ, τα υγρά μωρομάντηλα και τα αντιμικροβιακά σαπούνια έχουν γίνει τα πιο Must προϊόν των τελευταίων μηνών! Το καλό που έφερε η νέα γρίπη είναι ότι έκανε πολλούς βρωμύλους να πλένονται περισσότερο!


Άϊντε και καλό χειμώνα να έχουμε!
Και για να ευθυμήσουμε λιγουλάκι...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου