Απο Κονσερβοκούτι:
«Βγήκε από τα ρούχα της» η Τατιάνα γιατί η Beyonce ήθελε να επισκεφτεί την Ακρόπολη και δεν τα κατάφερε. Με εκφράσεις όπως: «καλά δεν μπορούσε ο φύλακας να κάτσει ένα 20λεπτο παραπάνω», ή «αν είναι δυνατό να χρειάζεται γραπτό αίτημα για να μείνει περισσότερο η Ακρόπολη ανοιχτή» και αναφερόμενη στο ποσό των 60.000.000€ που κοστίζει η διαφήμιση της Ελλάδας στο εξωτερικό κατέληξε ότι η Beyonce αποτελεί κινητή διαφήμιση για τη χώρα μας. Η Ακρόπολη ωστόσο, αποτελεί ακίνητη διαφήμιση και η ύπαρξή της είναι γνωστή παγκοσμίως, δεν χρειάζεται διεθνούς φήμης καλλιτέχνες για να της προσδώσουν κύρος. Όσο για την αναφορά στα 60 εκατ. ευρώ, την πήρε ο πόνος την Τατιάνα για τον Έλληνα φορολογούμενο πολίτη. Ιδιαίτερα της κάνει ο Ευαγγελάτος, δεν εξηγείται αλλιώς...
ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO ΠΑΡΑΚΑΤΩ
//Σχόλιο
Εμ βέβαια, για την Ακρόπολη είναι διαφήμιση η Βεyonce όχι η Ακρόπολη διαφήμιση για την Beyonce!.Που καταντήσαμε!
Ετικέτες
" Τραγικά "
(83)
Αθήνα
(28)
Αθλητικά
(123)
Διεθνή
(177)
Ελλάδα
(458)
Επιστημονικά
(28)
Θέματα
(48)
Θεσσαλονίκη
(31)
Ιδιωτική Τηλεόραση
(1)
Ιστορικά
(14)
Καιρός
(19)
Λάρισα
(60)
Μουσική
(115)
Οικολογία
(27)
Οικονομία
(17)
Παιδεία
(103)
Παράξενα
(149)
Πολιτική
(184)
Σεξ
(15)
Τέχνες
(17)
Τεχνολογία
(321)
Τηλεπικοινωνίες
(92)
Υγεία
(78)
Φοιτητικά
(111)
Χιούμορ
(289)
Blogs
(120)
e-shopping
(6)
Gadgets
(50)
Games
(96)
Hardware
(60)
Internet
(309)
ISPs
(10)
Media
(167)
Movies
(36)
Software
(172)
Trash TV
(9)
Useful
(55)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου