10/11/09

«Αν είναι δυνατό να χρειάζεται γραπτό αίτημα για να μείνει περισσότερο η Ακρόπολη ανοιχτή για την Beyonce»!

Απο Κονσερβοκούτι:
«Βγήκε από τα ρούχα της» η Τατιάνα γιατί η Beyonce ήθελε να επισκεφτεί την Ακρόπολη και δεν τα κατάφερε. Με εκφράσεις όπως: «καλά δεν μπορούσε ο φύλακας να κάτσει ένα 20λεπτο παραπάνω», ή «αν είναι δυνατό να χρειάζεται γραπτό αίτημα για να μείνει περισσότερο η Ακρόπολη ανοιχτή» και αναφερόμενη στο ποσό των 60.000.000€ που κοστίζει η διαφήμιση της Ελλάδας στο εξωτερικό κατέληξε ότι η Beyonce αποτελεί κινητή διαφήμιση για τη χώρα μας. Η Ακρόπολη ωστόσο, αποτελεί ακίνητη διαφήμιση και η ύπαρξή της είναι γνωστή παγκοσμίως, δεν χρειάζεται διεθνούς φήμης καλλιτέχνες για να της προσδώσουν κύρος. Όσο για την αναφορά στα 60 εκατ. ευρώ, την πήρε ο πόνος την Τατιάνα για τον Έλληνα φορολογούμενο πολίτη. Ιδιαίτερα της κάνει ο Ευαγγελάτος, δεν εξηγείται αλλιώς...

ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO ΠΑΡΑΚΑΤΩ

//Σχόλιο
Εμ βέβαια, για την Ακρόπολη είναι διαφήμιση η Βεyonce όχι η Ακρόπολη διαφήμιση για την Beyonce!.Που καταντήσαμε!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου