Με κεντρικό σύνθημα «Για να κάνουμε τους ελληνικούς δρόμους ασφαλέστερους, να σώσουμε ζωές», το Τεχνικό Επιμελητήριο και το Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας παρέθεσαν στοιχεία και κατέθεσαν προτάσεις, ανάμεσα στις οποίες η συγκρότηση Ειδικής Γραμματείας Οδικής Ασφάλειας, η οριστική αφαίρεση του διπλώματος οδήγησης στις περιπτώσεις επανάληψης σοβαρών παραβάσεων και η εφαρμογή νέων ορίων ταχύτητας.
Σε αντίθεση με τις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες που έχουν επιτύχει τους στόχους τους, το στρατηγικό πρόγραμμα της Ελλάδας για τη μείωση των θυμάτων από τροχαία ατυχήματα παρουσιάζει ποσοστό αποτυχίας άνω του 50%. Για τη συντήρηση των οδοστρωμάτων ανά την επικράτεια απαιτούνται άμεσα 270 εκατομμύρια ευρώ.
«Τα όρια ταχύτητας σε σημαντικούς δρόμους, όπως η Εγνατία και η «σκοτώστρα» Αντιρρίου – Ιωαννίνων, έχουν τεθεί χωρίς μελέτη, όπως προβλέπουν οι νόμοι. Δεν υπάρχει ενημέρωση για την Αθηνών – Θεσσαλονίκης. Την παράλειψη έχουν εντοπίσει ορισμένοι δικηγόροι και έτσι τα δικαστήρια αθωώνουν τους παραβάτες οδηγούς!», δηλώνει ο εκπρόσωπος του Παρατηρητηρίου Οδικής Ασφάλειας, Αντώνης Καστής.
Πηγή: Έθνος,Ελευθεροτυπία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου