26/10/09

Όλοι στον αγώνα μπας και πουλήσουμε τα Windows 7 Ultimate...!

Προσπαθώ αλλα και πάλι δεν μπορώ να καταλάβω το διαφημιστικό δαιμόνιο στο Πλαίσιο ώπου χρησιμοποιούν για να προωθήσουν τις 3 εκδόσεις των Windows 7:

Ένα 7χρονο κοριτσάκι (ώς Home Premium)

Τον εικαστικό καλλιτέχνη Κώστα Τσόκλη (ως Professional)

Και τον πρωταθλητή στα 400μ μετ'εμποδίων Περικλή Ιακωβάκη!(ως Ultimate)


Η όλη προσέγγιση που έχει γίνει είναι τελείως ανόητη και δεν εξυπηρετεί τον καταναλωτή.
Μας έχει γεμίσει η Microsoft εκδόσεις για τα Windows και δεν ξέρουμε τι να τις κάνουμε!
Ειδικά στο θέμα των Ultimate η κατάσταση είναι τραγική! Με ποια λογική τα Ultimate χαρακτηρίζονται με την λέξη "ταχύτητα"; Αφού η κύρια διαφορα τους έχει να κάνει με εφαρμογές ασφαλείας !

Α ρε κουφάλες στην Microsoft, ο χρήστης των Vista θα δώσει το ελάχιστο 110ευρώ για "upgrade" ενώ ο Mac user θα δώσει 30ευρώ για να κάνει αναβάθμιση στη ΜΟΝΑΔΙΚΗ έκδοση του OSX Snow Leopard! Customer care; Τι είναι αυτό;...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου