23/9/09

Νέα εποχή για την Yahoo...

Με νέα ανανεωμένη εμφάνιση καθώς και μια μεγάλη διαφημιστική εκστρατεία 100 εκατομμυρίων δολλαρίων(!) η Yahoo ελπίζει σε αύξηση των εσόδων της!

Ανακοίνωσε πως θα επιτρέψει σε τρίτους όπως το Facebook ή το Hotmail να ενσωματώσουν τις υπηρεσίες τους στο δικό της portal.

Ωστόσο η ανακοίνωση της πρόθεσης ανανέωσης του portal προκάλεσε την αποδοκιμασία των ειδικών της αγοράς, οι οποίοι υποστηρίζουν πως οι περισσότεροι χρήστες αγνοούν πλέον τα portals και χρησιμοποιούν της μηχανές αναζήτησης για να οδηγηθούν κατευθείαν στην ιστοσελίδα που επιθυμούν.

Όμως ο Rich Riley, αντιπρόεδρος της Yahoo στην Ευρώπη, ισχυρίζεται πως η συντριπτική πλειονότητα των πελατών της Yahoo εξακολουθούν και επισκέπτονται πρώτα το portal. Kαι για αυτό το portal είναι το πιο κατάλληλο μέρος για να πουλήσει η Yahoo διαφημίσεις. Επιπλέον η Yahoo ελπίζει σε αύξηση των εσόδων από την προσθήκη τρίτων εφαρμογών, στοχεύοντας να γίνει το επίκεντρο της εμπειρίας του χρήστη στο διαδίκτυο.

Το νέο portal ήδη έχει δοκιμαστεί στις Η.Π.Α. και την Βρετανία και από σήμερα θα είναι διαθέσιμο σε όλο τον κόσμο. Η διαφημιστική εκστρατεία προώθησης του θα επικεντρωθεί σε 10 χώρες κλειδιά οι οποίες είναι: Η.Π.Α., Βρετανία, Ινδία, Γαλλία, Βραζιλία, Νότιος Κορέας, Ταϊβάν, Ινδονησία, Χονγκ-Κονγκ και Καναδάς. Η έμφαση που δίνει η Yahoo στις αναπτυσσόμενες χώρες αντανακλάται στην πεποίθηση του κ. Riley ότι εκεί "βρίσκεται το επόμενο δισεκατομμύριο του πληθυσμού που θα συνδεθεί στο διαδίκτυο".

Η ανανέωση στην ιστοσελίδα της Yahoo συνοδεύεται με αλλαγές στην εμφάνιση της μηχανής αναζήτησης, χωρίς ακόμα να έχει ενσωματωθεί η μηχανή Bing.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου