3/7/09

Σισέ: «Να με φοβούνται όλοι»!


Η εμφάνισή του από μόνη της προκαλεί έναν στοιχειώδη φόβο… Το αίσθημα αυτό γίνεται αμέσως εντονότερο τη στιγμή που ο ίδιος ανοίγει το στόμα του και σε προειδοποιεί! Το μεγάλο μεταγραφικό απόκτημα του Παναθηναϊκού, Τζιμπρίλ Σισέ, έφτασε στην Αθήνα και από τις πρώτες του δηλώσεις φάνηκε αποφασισμένος να συμβάλλει τα μέγιστα στην επίτευξη των στόχων της νέας του ομάδας: «Πρέπει να με φοβούνται οι οπαδοί του Ολυμπιακού αλλά όχι μόνο αυτοί», ήταν το μήνυμά του!

«Θα προσπαθήσω να κάνω αυτό που ξέρω καλά. Να σκοράρω. Θα δούμε. Είμαι αισιόδοξος ότι όλα θα πάνε πολύ καλά για τον Παναθηναϊκό φέτος. Ελπίζω ότι θα παίξω το συντομότερο. Ανυπομονώ να γνωρίσω την υπόλοιπη ομάδα. Τους συμπαίκτες μου. Και όταν ο προπονητής πιστεύει ότι είμαι έτοιμος τότε θα παίξω», τόνισε χαρακτηριστικά ο Γάλλος επιθετικός και συνέχισε στέλνοντας το μήνυμά του:

«Θα πάρω την φανέλα με το 9. Πρέπει να με φοβούνται οι οπαδοί του Ολυμπιακού αλλά όχι μόνο αυτοί. Έχω έρθει εδώ για να αποδείξω κάποια πράγματα. Ότι είμαι καλός παίκτης και θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό όχι μόνο εναντίον του ΟΣΦΠ αλλά με όλες τις ομάδες».

Καταλήγοντας, ο έκανε ένα σχόλιο για τον Μπεν Χάιμ, τον αμυντικό που φαίνεται απασχολεί το «τριφύλλι»: «Είναι πολύ καλός παίκτης, καλός αμυντικός και σοβαρός άνθρωπος».

Ο διεθνής άσος θα βρίσκεται κανονικά στην αποστολή που θα ταξιδέψει την Παρασκευή (15:45) για την Ελβετία. Εκεί οι «πράσινοι» θα αγωνιστούν στο Uhren Cup. Το Σάββατο οι «πράσινοι» θα αντιμετωπίσουν την Γιούνγκ Μπόις (20:30) και τη Δευτέρα με τη Βασιλεία.

sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου