30/6/09

Μουν: «Δεν ήμουν μεθυσμένος»


Οι ώρες που περνά ο Μπράις Μουν είναι δύσκολες… Μετά το τροχαίο που είχε στη Νότιο Αφρική και κόστισε τη ζωή μιας νεαρής γυναίκας, ο αμυντικός του Παναθηναϊκού μίλησε στο «kickoff.com» και ξεκαθάρισε τη θέση του. «Δεν ήμουν μεθυσμένος», ήταν η κυριότερη ατάκα του νεαρού άσου...

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Μουν για:

Το πως έγινε το ατύχημα και αν γυρνούσε απο πάρτι: «Συνέβη σε μία στροφή, καθώς επέστρεφα από το σπίτι ενός φίλου στο Σάντχερστ. Όχι δεν είμαι σίγουρος τι ώρα έφυγα από το πάρτι, αλλά νομίζω ότι αυτό έγινε γύρω στις 03:00 το πρωί. Οπότε δεν ερχόμουν από το πάρτι, αλλά από το Σάντχαρστ».

Την αιτία του ατυχήματος: «Οδηγούσα σε μία στροφή του δρόμου και δεν μπορούσα καν να δω μία κοπέλα. Είδα γυναίκες, επειδή ήταν δύο. Όταν ξαφνικά πετάχτηκαν μπροστά μου έκανα ότι μπορώ για να τις αποφύγω, οδηγώντας στην αντίθετη κατεύθυνση, αλλά μέσα στη σύγχυση αυτές φοβήθηκαν, χώρισαν και έτρεξαν σε διαφορετικές κατευθύνσεις. Η κοπέλα που χτύπησα έτρεξε προς την δική μου κατεύθυνση, αφήνοντάς μου μηδαμινά περιθώρια αντίδρασης».

Το λόγο του ατυχήματος και αν ήπιε περισσότερο απο το προβλεπόμενο: «Δεν είμαι σίγουρος ότι το πάρτι διήρκεσε όλη τη νύχτα, αφού όπως είπα και πιο πριν έφυγα πριν αυτό τελειώσει. Όσον αφορά το αλκοόλ, η αλήθεια είναι ότι ήπια δύο μπύρες, αλλά σε καμία περίπτωση δεν ήμουν μεθυσμένος. Το ατύχημα ήταν απλά ένα ατυχές γεγονός όπως εξήγησα προηγουμένως».

Το αν όντως κατηγορείται για ανθρωποκτονία: «Δεν είμαι σίγουρος ακόμα. Ο πατέρας μου βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο αρχηγείο της αστυνομίας και θα ενημερωθώ αργότερα».

Το εξιτήριο που πήρε από το νοσοκομείο αν μίλησε στην οικογένεια του θύματος: «Όχι ακόμα, αλλά ο πατέρας μου μίλησε στον άντρα της. Θα τους επισκεφτούμε μαζί σύντομα, αλλά σε αυτό το στάδιο δεν είμαι σε θέση να πω πότε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου