2/11/09

Τον κόψαν από υποψήφιο πρόεδρο της ΝΔ και τους έστειλε εξώδικο!

Μόνο ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ μπορεί να θεωρηθεί το γεγονός πως η Οργανωτική Επιτροπή της Νέας Δημοκράτιας απέκλεισε παρανόμως την υποψηφιότητα του Δημητρίου Αντωνίου για πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας στις εκλογές του κόμματος την 6η Δεκεμβρίου!

Διαβάστε την εξώδικο διαμαρτυρία και κλήση:


Του Δρ. Δημητρίου Αντωνίου PhD, FRCS, PhilLevA(Oxford)
Χειρουργού, κατ.....

Για την εκλογή του νέου προέδρου του κόμματος, οργανωτικής επιτροπής της ΄'Νέας Δημοκρατίας", οδός Ρηγίλλης, Αθήναι

Αξιότιμον Κον Δημ. Σιούφαν
Πρόεδρο του Οργανωτικού του Συνεδρίου της Νέας Δημοκρατίας
Οδός Ρηγίλλης, Αθήναι

Θέμα: Υποβολή υποψηφιότητας για την Προεδρία της Νέας Δημοκρατίας και ο παράνομος αποκλεισμός μου

Σχετ. Η με αρ.πρωτ.93/21-10-2009 αίτησή μου υποψηφιότητας για την Προεδρία της Νέας Δημοκρατίας

Κε Πρόεδρε

Η οργανωτική της εκλογής του νέου προέδρου της Νέας Δημοκρατίας επιτροπή, παρόλο που δεν απέρριψε επίσημα μέχρι σήμερα την εμπροθέσμως κατατιθεμένη υποψηφιότητά μου, απαραδέκτως δεν την ανακοίνωσε μέχρι σήμερα και δεν με συμπεριέλαβε στις προσυνεδριακές διαβουλεύσεις με τους λοιπούς συνυποψηφίους μου, αποκλείοντάς με με τον τρόπο αυτό αθεμίτως και αντιδημοκρατικά από την διαδικασία εκλογής, προβάλλοντας προφορικά στον υποφαινόμενο ως λόγο του αποκλεισμού μου από την διαδικασία εκλογής, την έλλειψη συνυποβολής 50 υπογραφών των συνέδρων, όπως προέβλεπε το άρθρο 15 παρ. 9 του παλαιού καταστατικού του κόμματος, παρόλο που κατέθεσα πλέον των 50 υπογραφών από μέλη της Νέας Δημοκρατίας και παρόλο που το καταστατικό αυτό είχε παύσει να ισχύει ουσιαστικά ήδη από την 17-10-2009, όταν με απόφαση και ανακοίνωση του τ. πρωθυπουργού και ήδη υπό παραίτηση τελούντος Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας Κου Κων. Καραμανλή, ανακοινώθηκε επίσημα ότι η εκλογή του νέου προέδρου θα γίνει με νέο καταστατικό μετά την τροποποίηση του ισχύοντος παλαιού στο έκτακτο συνέδριο της 07-11-2009.
Σε κάθε όμως περίπτωση, μετά την αλλαγή των άρθρων 14 και 15 του καταστατικού που ενέκρινε η Κεντρική Επιτροπή του Κόμματος στην συνεδρίασή της την 31-10-2009 και σύμφωνα με την οποία το εκλεκτορικό σώμα για την εκλογή του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας συνίσταται πλέον από τα μέλη του κόμματος –κι όχι αποκλειστικά από τους συνέδρους όπως προεβλέπετο στο παλαιό καταστατικό- η κατάθεση των 50 υπογραφών αποκλειστικά από τους συνέδρους δεν αποτελεί πλέον αναγκαία προυπόθεση της εγκύρου υποψηφιότητας και με δεδομένο ότι το νέο καταστατικό ισχύει ουσιαστικά ήδη από την 31-10-2009 εφόσον η τελική του επικύρωση από το έκτατο συνέδριο της 07-11-2009 είναι βεβαία

ΖΗΤΩ

1) Να ανακοινωθεί σε όλα το μέσα μαζικής ενημέρωσης η απόφαση της οργανωτικής επιτροπής για την έγκριση και ισχύ της υποψηφιότητάς μου, την οποία επαναβεβαιώνω με την παρούσα κλήση μου, η οποία κατατέθηκε με αρ.πρωτ.93/21-10-2009 μαζί με πλέον των 50 υπογραφών από μέλη του κόμματος
2) Να συμμετέχω σε όλες τις προσυνεδριακές και μετασυνεδριακές διαδικασίες εκλογής, με τους ίδιους όρους και συνθήκες με τους άλλους συνυποψηφίους μου
3) Να μου ορισθεί η ώρα ομιλίας μου στο έκτατο συνέδριο του κόμματος την 07-11-2009, μετά την ψήφιση του νέου καταστατικού από το συνέδριο
Μετά λύπης μου σας δηλώνω, έχοντας την εμπειρία της προηγουμένης μεροληπτικής εναντίον μου στάσης, η οποία συνιστά κατάφωρη παραβίαση του απαραβάτου δημοκρατικού μου δικαιώματος του ελευθέρως εκλέγεσθαι και συναφώς της απόπειρας εκφύλισης ενός δημοκρατικού κόμματος σε ένα ολιγαρχικό λόμπυ αριστοκρατών, ότι εάν δεν ικανοποιηθούν πλήρως τα παραπάνω νόμιμα αιτήματά μου, θα καταφύγω ενώπιον του Διοικητικού Δικαστηρίου για την ακύρωση της διαδικασίας εκλογής Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας.

Αθήναι Ο εξωδίκως καλών, Δημ. Αντωνίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου