6/4/09

Λάχανο απο τα Lidl με γέμιση απο σκάγια όπλου!


Το συγκεκριμένο μήνυμα το έστειλε κάποιος αναγνώστης από το troktiko:




"Την Παρασκευη 13-3-09 αγορασα απο τα LIDL Ιωαννινων (Καταστημα αεροδρομιου) ενα λαχανο το οποιο εχει εξωτερικα του μια τρυπα και στο εσωτερικο της τρυπας σκαγια απο οπλο.


Τηλεφωνησα την ιδια μερα στο τηλ. κεντρο εξυπηρετησης πελατων της LIDL Ελλας (800 111 3333) και ανεφερα το πιο πανω γεγονος...

Και μαλιστα το επαθα και πριν 1 μηνα περιπου ξανα με λαχανο απο την ιδια εταιρια.
Η κατα τα αλλα εξυπηρετικοτατη τηλεφωνητρια κατεγραψε το γεγονος και μου ειπε οτι θα με καλεσουν.
Χτες Δευτερα με πηρε καποιος Κος .... και με ρωτησε που το πηρα και βασικα τις ιδιες ερωτησεις που μου εκαναν την Παρασκευη.
Ξανατηλεφωνησα σημερα Τριτη να τους ρωτησω τι εκαναν με το προβλημα μου και η απαντηση ηταν οτι το ψαχνουν.
Καλα....τοσο πολυ ψαξιμο χρειαζονται?
Ο καταναλωτης μια ζωη στο περιμενε?
Η αποδειξη και το λαχανο ειναι στα χερια μου με την σφαιρα μεσα.Δεν θα εγραφα εδω αλλα νιωθω οτι μαλλον περιμενουν να χαλασει το λαχανο για να μου πουν μετα οτι εκανα λαθος....
Με λαθος πλευρο κοιμουνται..Την προηγουμενη φορα βρηκα τα σκαγια στο στομα μου.Δεν μπορει να ετυχε σε εμενα μονο.
Τα στοιχεια μου ειναι γνωστα στην LIDL Ελλας.Φυσικα εχει ενημερωθει και το ΙΝΚΑ αλλα και αλλοι φορεις."


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου