10/4/09

Νεκρός ο δράστης των πυροβολισμών στο ΟΑΕΔ

Ένας νεκρός και τρεις σοβαρά τραυματίες είναι ο απολογισμός του πρωτοφανούς για τα ελληνικά δεδομένα περιστατικού βίας σε Σχολή.

Λίγο πριν μπει στην αίθουσα για μάθημα, 19χρονος σπουδαστής της Σχολής του ΟΑΕΔ που βρίσκεται στη Πέτρου Ράλλη πυροβόλησε συμμαθητή του. Στη συνέχεια βγήκε από τη Σχολή, πέρασε στο απέναντι κατάστημα και τραυμάτισε δύο ακόμα άτομα. Τέλος, ο δράστης αυτοπυροβολήθηκε στο κεφάλι θέλοντας να βάλει τέλος στη ζωή του.

Ο δράστης μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο και λίγη ώρα αργότερα άφησε την τελευταία του πνοή. Ο συμμαθητής του έχει τραυματιστεί σοβαρά από "τυφλό" τραύμα στο θώρακα, ενώ οι άλλοι δύο πολίτες έχουν τραυματιστεί  ελαφρύτερα στα χέρια και τα πόδια. 

Η Αστυνομία εντόπισε στο σημείο δύο όπλα, καθώς και ένα σημείωμα στην τσάντα του, στο οποίο ο δράστης εξηγεί τους λόγους της πράξης του. Στο σημείωμα ο 19χρονος, μεταξύ άλλων γράφει:

" Δεν έχω λόγο να συνεχίσω να ζω. Είμαι πολύ εγωιστής για να πεθάνω και να σας αφήσω να ζήσετε. Πριν πεθάνω, θα σας στερήσω ότι πολυτιμότερο έχετε. Δεν έχω σεβασμό για την ανθρώπινη ζωή. Όποιος βρεθεί μπροστά μου το πρωί της 10ης Απριλίου 2009, θα πεθάνει χωρίς διάκριση. Μέχρι στιγμής δεν έχω γνωρίσει τίποτε άλλο, παρά την απόρριψη. Έχω γνωρίσει μόνο ένα άτομο που αξίζει σαν άνθρωπος και με την οποία νόμιζα πως είχα ερωτευτεί. Νοιώθω πολύ άσχημα που με απέρριψε και ελπίζω πως με ό,τι κάνω την Παρασκευή θα αλλάξει γνώμη για μένα". 

Οι αστυνομικοί εκτιμούν ότι ο 19χρονος είχε προσχεδιάσει τις πράξεις του και ότι είχε σκοπό να μπει στην τάξη πυροβολώντας, γεγονός που θα σήμαινε εκτεταμένο μακελειό. Πιθανότατα, όμως, εκτονώθηκε όταν πυροβόλησε το 18χρονο συμμαθητή του, τον οποίο συνάντησε συμπτωματικά στη σκάλα του σχολείου, μόνο του. Γι΄αυτό και έφυγε από το σχολείο, και αφού πυροβόλησε τους δύο εργαζόμενους στην κοντινή εταιρεία, αυτοκτόνησε. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου