5/4/09

Μεγάλο "Τόξο"....

Αντιμέτωπη με το ενδεχόμενο να έχει χάσει ένα μεγάλο ποσοστό της όρασή της από το ένα μάτι είναι μια 29χρονη αγγλίδα. Η Paula Griffin αντί να ρίξει σταγόνες με κολλύριο στο δεξί της μάτι, έριξε ...κόλλα για νύχια.
Πριν από λίγες ημέρες όταν ξύπνησε σηκώθηκε και πήγε στο μπάνιο για να πάρει το κολλύριο που έπρεπε να ρίξει στο μάτι της. Αντί γι’ αυτό, όμως, κατά λάθος πήρε ένα μπουκαλάκι ακριβώς στο ίδιο μέγεθος το οποίο περιείχε κόλλα για να νύχια...
«Ήμουν κουρασμένη, δεν έβλεπα καλά. Μπήκα στο μπάνιο και πήρα το μπουκαλάκι απ το ράφι. Ευτυχώς απέτρεψα τη σταγόνα να πάει στο κέντρο του ματιού μου. Όπως μου είπαν οι γιατροί ίσως αυτό να με γλίτωσε απ τα χειρότερα», πρόσθεσε.
«Ένιωσα να καίγεται το μάτι μου. Ασυναίσθητα το έκλεισα και το αποτέλεσμα ήταν να κολλήσουν οι βλεφαρίδες μου και το μάτι μου να μην μπορεί να ανοίξει», συνέχισε.
Οι γιατροί άνοιξαν το μάτι της. Τώρα, η Griffin περιμένει να της πουν εάν η ζημιά που υπέστη το μάτι της θα είναι μόνιμη.
«Μπορώ να φανταστώ τα σχόλια που θα κάνουν όσοι το έμαθαν. Και αυτό με ενοχλεί γιατί μπορεί να σκεφτούν ότι είμαι μια χαζή ξανθιά, αλλά δεν είμαι. Είναι κάτι που θα μπορούσε να συμβεί στον οποιονδήποτε. Το σίγουρο είναι πως από εδώ και στο εξής θα προσέχω πως τακτοποιώ τα πράγματά μου», κατέληξε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου